A Mercedes le akar nyűgözni az új A-osztállyal, itt az első kedvcsináló
A csillagos márka kompakt autójába a magasabb kategóriás Mercikből ismerős fejlesztések érkeznek. High-tech és luxus a köbön.
A csillagos márka kompakt autójába a magasabb kategóriás Mercikből ismerős fejlesztések érkeznek. High-tech és luxus a köbön.
A csillagos márka luxusautójának felfrissített kiadását is kezelésbe vette a Brabus.
Fényterápia, lávaköves masszázs és pezsgőhűtő – a csillagos stuttgarti márka minden földi jóval felvértezte négy keréken guruló wellnesslakosztályát. Csaknem 1000 kilométeren át élveztük a vendégszeretetét.
Egy magas beosztású fejlesztési vezető ki merte mondani azt, amit sok átlagos vezető már régóta mormol magában.
Ennek a hatalmas német luxusautónak a tulajdonosa vélhetően kipufogó-fetisiszta.
A tisztán elektromos meghajtással rendelkező amerikai szedán hatótávja elmaradt a várakozásoktól.
Nem kizárt, hogy a méretes stuttgarti luxusautó tulajdonosa ténylegesen rokkant, de a parkolás ezen módjára akkor sincs magyarázat.
Szinte hihetetlen, de Kis Grófo ezúttal nem valamelyik nagy német gyártó prémiumautójában feszít.
A Mercedes szerint a kormány és pedál nélküli autókért a kezdeti időkben nagyon komoly összegeket kell majd fizetni.
Alighogy hivatalosan bemutatkozott az új generációs A8 luxuslimuzin, máris felbukkant belőle a csinos kombi változat.
Sivi Makhmoudi határozottan kérte, hogy a jelenetet vágják ki, de a producer ezt nem tette meg. Az S-osztályos Mercedese bánta a dolgot.
Nagyon úgy tűnik, mostanság így, vagy úgy minden gyártónak kell egy olyan modell is a palettájára, mint a Tesla Model S.
A luxusautók tuningolására szakosodott cég ezúttal az S63 AMG-t vette kezelésbe, melynek V8-as motorjából első körben 800, másodjára pedig 1000 lóerőt csaltak elő.
Az aktuális márkaarculat stíluselemi remekül mutatnak a vadonatúj felsőkategóriás luxuskupén.
A csillagos márka kínálatába idén tér vissza a fényűzően elegáns háromajtós modell.
A Prior Design szerint egyáltalán nem, sőt a hatás kedvéért, még szélesítettek is az előző generációs Bálnán.
Kiszivárgott néhány információ a Mercedes-Benz kézigránátálló überlimuzinjáról.
A Carlsson több, mint 4 millió forint értékű nemesfémet használt fel az S-osztály kicsinosítására, az eredmény így is enyhén szólva is felemásra sikeredett.
Csak idő kérdése volt, hogy mikor jelennek meg a 24-karátos arany kiegészítők a csillagos márka luxus limuzinjához.
Alig egy évvel azután, hogy a Daimler megszüntette a Maybachot, a luxusmárka – legalábbis a nevét tekintve – újjáéledhet: brit sajtóértesülések szerint a gyártó a hosszabb tengelytávú Mercedes S-osztály típusjelében használja majd a legendás nevet.